امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 29, 2021

Tableau Supercharges Augmented Analytics with Latest Updates

Tableau, provider of the leading analytics platform, is bringing data analytics and AI enhancements together in a suite of new and expanded augmented analytics features. Tableau's latest release will ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2473B1519AE3407790A45F3A00D98C30&url=https%3a%2f%2fwww.dbta.com%2fEditorial%2fNews-Flashes%2fTableau-Supercharges-Augmented-Analytics-with-Latest-Updates-147747.aspx&c=8320455465385640219&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment