Wilson Allen to leverage client lifecycle management expertise to help firms implement the Foundation Firm Intelligence platform.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2473B1519AE3407790A45F3A00D98C30&url=http%3a%2f%2fwww.businesswire.com%2fnews%2fhome%2f20210629005602%2fen%2fLitera-Firm-Intelligence-Business-Unit-Cements-Strategic-Partnership-with-Wilson-Allen%2f%3ffeedref%3dJjAwJuNHiystnCoBq_hl-SP7CEH_PxTjduXJ0SDrbU6qcp-o_pnudlUwsb5apQ1S4gUE65BTfjH3-pSuqdv0gW3cb3F4oTIgUqCPafFkgu67Ap_pA_yJ1XPgPy1DuJnY&c=6501381821803075981&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment