امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 29, 2021

CRMNEXT announces 2021 right on the money contest

CRMNEXT, Inc., a flexible CRM platform for financial institutions, is excited to announce that the second annual Right on the Money Contest is now accepting entries. This contest recognizes credit ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2DE4751103A48ECB44BC370D7468D64&url=https%3a%2f%2fwww.cuinsight.com%2fpress-release%2fcrmnext-announces-2021-right-on-the-money-contest&c=10225621850943530339&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment