امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 28, 2021

Pipedrive Welcomes Its 800th Employee to the Company

Pipedrive, the leading CRM for sales and marketing teams, announced today that the company has welcomed its 800th employee to the company. With 54 active vacancies, Pipedrive expects to grow its team ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=03DB2C4AFD564722B4128F9DB7D46352&url=https%3a%2f%2fwww.pipedrive.com%2fen%2fnewsroom%2fpipedrive-welcomes-its-800th-employee-to-the-company&c=8746674752923946859&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment