AI is rapidly turning into a need for B2B organizations, as it can help convey information driven and significant bits of knowledge to associations. At the point when Artificial Intelligence is used ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3045E8DE7D3A4BBF8160043AED381627&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fb2b-marketing%2fwhy-adopting-artificial-intelligence-is-vital-for-the-b2b-industry-02415886&c=17573868297756349363&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment