امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 29, 2021

Workflow Automation: What, Why and How Businesses Automate Everyday Tasks

With the demand to cut down on costs and do more with less, businesses are obviously turning to automate simple repetitive tasks. Be it collecting lead data or sending out an onboarding campaign or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2DE4751103A48ECB44BC370D7468D64&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fmarketing-automation%2fworkflow-automation-what-why-and-how-businesses-automate-everyday-tasks-02415638&c=5488724937933900381&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment