امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 30, 2021

Most Manufacturers Lag in Their E-Commerce Strategy. 5 Ways to Step It Up

The growth rate in manufacturing ecommerce sales in 2019 was 20 times faster than the growth in total U.S. manufacturing sales.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3045E8DE7D3A4BBF8160043AED381627&url=https%3a%2f%2fwww.industryweek.com%2ftechnology-and-iiot%2fdigital-tools%2farticle%2f21168566%2fmost-manufacturers-lag-in-their-ecommerce-strategy-5-ways-to-step-it-up&c=16854635775804624865&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment