امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 27, 2021

TEB Improves User Experience with Quick Add Feature

The quick add feature can be used in all of TEB's business automation tools as the leading software company believes that a great CRM performance lies in the small details that in the long run deliver ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=45195648692A431F8FD20D1C454BEED9&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f839308&c=808551812665038978&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment