As professional pilots, we naturally want to please our passengers, get them to their destination on time, give them a memorable flight, and of course we want to do it safely. But if we are not ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=03DB2C4AFD564722B4128F9DB7D46352&url=https%3a%2f%2fjusthelicopters.com%2fBlogs%2fArticle%2f163599%2fDying-to-Please&c=2134921018390467157&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment