امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 27, 2021

New Orleans Launches Its AI-Powered, Textable 311 Chatbot

The Big Easy isn’t the only city using chatbots to bridge equity gaps and provide more residents with the answers they seek on a 24/7 basis. Smarter chatbots are finding their places in public service ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=45195648692A431F8FD20D1C454BEED9&url=https%3a%2f%2fwww.govtech.com%2fcomputing%2fnew-orleans-launches-its-ai-powered-textable-311-chatbot&c=7956027849005229737&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment