امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 28, 2021

With Inkjet Summit on the Horizon, Experts Discuss State of Market

With production inkjet equipment, “you can make more money than you are making with whatever you are printing on today,” says one expert observer of the technology’s progress. Why this is true will be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=03DB2C4AFD564722B4128F9DB7D46352&url=https%3a%2f%2fwww.piworld.com%2farticle%2fwith-inkjet-summit-on-the-horizon-experts-discuss-state-of-market%2f&c=12725370037591649363&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment