امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 30, 2021

Why Adopting Artificial Intelligence is Vital for the B2B Industry

AI is rapidly turning into a need for B2B organizations, as it can help convey information driven and significant bits of knowledge to associations. At the point when Artificial Intelligence is used ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=346FFEBF3C9E4A49948858461FFA837A&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fb2b-marketing%2fwhy-adopting-artificial-intelligence-is-vital-for-the-b2b-industry-02415886&c=17573868297756349363&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment