امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 27, 2021

Marketing Automation Market to Witness Huge Growth by 2027 | HubSpot, Adobe, Oracle, Salesforce, ActiveCampaign

Marketing Automation Market is growing at a +12%CAGR during the forecast period 2020-2026. The increasing interest of the individuals in this industry is that the major reason for the expansion of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9792CD26FA2D4687A4893DC4B9033786&url=https%3a%2f%2fmanometcurrent.com%2fmarketing-automation-market-to-witness-huge-growth-by-2027-hubspot-adobe-oracle-salesforce-activecampaign%2f&c=12964709444300320280&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment