امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 28, 2021

SalesPad Rebrands as Cavallo

Cavallo also announced it will offer a new cloud platform for mid-sized distributors in the fourth quarter of this year.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=03DB2C4AFD564722B4128F9DB7D46352&url=https%3a%2f%2fwww.mdm.com%2fnews%2foperations%2fsalespad-rebrands-as-cavallo%2f&c=11165565322269349305&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment