امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 31, 2021

Going Digital: How Wholesale Businesses Can Transform and Thrive

Whether your wholesale business has suffered because of the lockdown, or you just want to be on the safe side for the future, here are the steps you can take to shift your wholesale business online ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B4084A7669784E6E81D20CC0A36C0469&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f366172&c=9560943972233964283&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment