امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 28, 2021

Zuitte Includes 50 Tools for Entrepreneurs in One Suite

If you're running a business today, there is no shortage of tools that can streamline your processes, improve your marketing, increase collaboration, and so much more. There's a tool for everything ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=03DB2C4AFD564722B4128F9DB7D46352&url=https%3a%2f%2fwww.chron.com%2fbusiness%2farticle%2fZuitte-Includes-50-Tools-for-Entrepreneurs-in-One-16278874.php&c=2864328719820929728&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment