امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, June 28, 2021

Best practices to embrace an ‘MLOps’ mindset

Providing end-to-end visibility of data extraction, model creation, deployment, and monitoring for faster processing. Faster auditing & replicating of production models by storing all related ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D1775E4FE7FC497BBD6A9BD853F5ECB1&url=https%3a%2f%2fwww.cio.com%2farticle%2f3623353%2fbest-practices-to-embrace-an-mlops-mindset.html&c=7248057991704194275&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment