امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 30, 2021

FDN, CRM, CSCO, ZM: Large Outflows Detected at ETF

Looking today at week-over-week shares outstanding changes among the universe of ETFs covered at ETF Channel, one standout is the First Trust Dow Jones Internet Index Fund (Symbol: FDN) where we have ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=346FFEBF3C9E4A49948858461FFA837A&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2ffdn-crm-csco-zm%253A-large-outflows-detected-at-etf-2021-06-30&c=6995728758555396425&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment