امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 30, 2021

9 Ways the Future of Your Small Business Is the Cloud

If you have questions about products or services for your business, please contact us at 866-961-0356, or visit CoxBusiness.com If we look back, legacy software and bulky infrastructure historically ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3045E8DE7D3A4BBF8160043AED381627&url=https%3a%2f%2fwww.coxblue.com%2f9-ways-the-future-of-your-small-business-is-the-cloud%2f&c=15092413947121403726&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment