Q3 2021 Earnings CallJun 30, 2021, 9:00 a.m. ETContents: Prepared Remarks Questions and Answers Call Participants Prepared Remarks: OperatorGood morning, everyone and greetings. Welcome to the ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=346FFEBF3C9E4A49948858461FFA837A&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fcompanies%2funifirst-corp-unf-q3-2021-earnings-call-transcript%2far-AALD5Bb&c=10655512423327025364&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment