Inside sales is already thriving in pandemic and will continue to empower the sales process of businesses in the coming years. It’s basically when a team sells certain products or services while ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E973FB7BE54D45228094404D59A35AC8&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2f10%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258creasons%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cwhy%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cinside%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258csales%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cwill%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258c-continue%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cto%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cgrow%2f&c=11378829211870212801&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment