امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 29, 2021

7 Ways an iPad or Tablet can Help You Close more Deals during a Summer of Sales

How can salespeople benefit from using tablets, or iPads specifically? Here are seven ways tablets and iPads can help you and your sales team can stay productive and sell more this summer., How can ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2473B1519AE3407790A45F3A00D98C30&url=https%3a%2f%2fwww.pipedrive.com%2fen%2fblog%2fipad-productivity&c=4246098215196851477&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment