امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 26, 2019

InMode, Navistar, Salesforce, Nvidia and Microsoft highlighted as Zacks Bull and Bear of the Day

In addition, Zacks Equity Research provides analysis on Salesforce CRM, Nvidia NVDA and Microsoft MSFT. Here is a synopsis of all five stocks: Bull of the Day: InMode Ltd. is one of the most ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A402EB5153A4A4E8441433303C35675&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2finmode-navistar-salesforce-nvidia-microsoft-154703427.html&c=10053295263809114393&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment