امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 28, 2019

Why Your Sales Team Needs Coaching?

The first step in implementing a coaching program is making sure your sales process is clearly defined and measured. If you don’t have a CRM or similar system collecting data on your reps’ performance ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=51336591A61346C29BA302B4BF816145&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2fswlh%2fwhy-your-sales-team-needs-coaching-5acb67107e14&c=7537029546964991090&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment