امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 29, 2019

What Makes Contact Centers Different from Call Centers?

On the contrary, contact center software has a repository of data aggregated from various channels. By integrating the contact center software with the CRM, the agents get a unified view of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A74296C1A874183B8B87E4D49F14193&url=https%3a%2f%2fwww.cioreview.com%2fnews%2fwhat-makes-contact-centers-different-from-call-centers-nid-31015-cid-66.html&c=14777083247507643266&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment