Another whopper of an acquisition at the enterprise software end of town was Salesforce's purchase of Tableau. The cloud CRM vendor took a huge leap forward in the data visualisation and analytics ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E34FFF43BB9441978EE8A51FC76F9878&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2farticle%2f669766%2fcmo-round-up-mega-adtech-martech-buys%2f&c=2911231683510263664&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment