امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 30, 2019

A team of 11 Dynamics 365 Apps playing on Microsoft AppSource helps Inogic score high growth Goals

Inogic, one of the leading Microsoft ISV for Dynamics 365 CRM/Power Platform with a total of 11 productivity apps to its credit which aims at enhancing Dynamics 365 CRM & PowerApps users’ productivity ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E34FFF43BB9441978EE8A51FC76F9878&url=https%3a%2f%2fwww.culthub.com%2fpr%2fa-team-of-11-dynamics-365-apps-playing-on-microsoft-appsource-helps-inogic-score-high-growth-goals%2f201998&c=12954636692841816848&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment