امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 31, 2019

Will voice-powered CRMs for real estate take off in 2020?

For voice to really push the industry, it needs to be in proptech, not consumer search. Salesforce already has voice-powered CRM features, so where are real estate's technology leaders? Voice search ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C76CD24538542228543163A1E57CDB8&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2019%2f12%2f31%2fwill-voice-powered-crms-for-real-estate-take-off-in-2020%2f&c=16458511786214196074&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment