امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 31, 2019

ProgrammableWeb's Most Clicked, Shared and Talked About APIs of 2019: Lifestyle and Education

Lawmatics provides a platform to automate CRM, marketing, and intake services for law practices. Lawmatics Open API Track this API has been created for Lawmatics customers to connect with Lawmatics ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C76CD24538542228543163A1E57CDB8&url=https%3a%2f%2fwww.programmableweb.com%2fnews%2fprogrammablewebs-most-clicked-shared-and-talked-about-apis-2019-lifestyle-and-education%2fbrief%2f2019%2f12%2f31&c=3439083271883005472&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment