امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 29, 2019

5 simple New Year's resolutions that'll pay big dividends in 2020

In addition, with mobile CRM and transaction management, you’ll be more responsive and more organized than ever before. If you feel that you are constantly stressed out and running to catch up, you ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A14359831564450E98E609E595936E6A&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2019%2f12%2f27%2f5-simple-new-years-resolutions-thatll-pay-big-dividends-in-2020%2f&c=14968583255818588039&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment