امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 29, 2019

The Inside Track to Excelling As a Business Analyst

Over the past 6 years, he has worked as a Salesforce Business Systems Analyst and consultant on a number of Customer Relationship Management (CRM) digital transformation projects and initiatives. He ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A14359831564450E98E609E595936E6A&url=https%3a%2f%2fwww.apress.com%2fgp%2fbook%2f9781484255421&c=3118495985125025694&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment