امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 31, 2019

How Digital Marketing Will Change: 17 Predictions for 2020

So rather than pouring money into free lead magnets and filling up your CRM with cheap unqualified leads, turning that lead magnet into an excellent low ticket offer to bring in quality customers who ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C76CD24538542228543163A1E57CDB8&url=https%3a%2f%2fwww.digitalmarketer.com%2fblog%2fmarketing-predictions-2020%2f&c=8692374839483738740&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment