امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 28, 2019

The Changing Role of Webinars

So why do so few companies currently measure and utilize data and reports from their webinars? Our research has shown that while 78% of marketers say integrating webinar analytics with their CRM and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9BDAFAD2F92A427086A0BC046AA3F225&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2farticles%2finteractive-marketing%2fthe-changing-role-of-webinars%2f&c=16823136081721404371&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment