امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 28, 2019

How to prepare for the millennial workforce

This represents a challenge for most wholesalers, given that they operate on old and outdated management systems. Possible solutions would be investing in CRM systems, to enable them to have a direct ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9BDAFAD2F92A427086A0BC046AA3F225&url=https%3a%2f%2fwww.theladders.com%2fcareer-advice%2fhow-to-prepare-millennial-workforce&c=14281784803569575798&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment