امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, December 29, 2019

My 3 Top Large-Cap Stocks to Own Heading Into 2020

The company started out as a simple customer relationship management, or CRM, tool -- which is now referred to as "The Commercial Cloud." But the company has evolved. Veeva's key product is now Veeva ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A74296C1A874183B8B87E4D49F14193&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2ffinance%2fcompanies%2fmy-3-top-large-cap-stocks-to-own-heading-into-2020%2far-BBYqNvU&c=4511426555333520992&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment