امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 27, 2019

Salesforce.com Is Ready for an Upside Breakout

If our reading of the charts and indicators are right about Salesforce.com Inc. (CRM) , then it is finally ready for an upside break out. Let's check out the latest charts and indicators. In this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9324B0686644C5FB0A78CCAB2C30CF1&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2fsalesforce-com-ready-for-an-upside-breakout-15197410&c=18182002286889503199&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment