امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 30, 2019

Guide: How To Accelerate Your Sales Operations in 2020

Any time a salesperson spends on hunting for product specifications, using a complicated spreadsheet to ballpark a configuration, reentering proposal data into a CRM solution or other overly complex, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F03FB46B7A84160BD399353F8B3A051&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fbrandviews%2fdealhub%2fguide-how-to-accelerate-your-sales-operations-in-2020-02271894&c=13599636827811469199&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment