امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 30, 2019

A digital media expert on how to get organized for 2020

Another drive to “yes?” Connecting those web forms back to your customer relationship management (CRM) system. That’s a great experience for end users who demand personalized experiences at scale. It ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F03FB46B7A84160BD399353F8B3A051&url=https%3a%2f%2fwww.theladders.com%2fcareer-advice%2fa-digital-media-expert-on-how-to-get-organized-for-2020&c=17304477321916626181&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment