امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 28, 2019

Perfect Diary plans to open 600 offline stores over next 3 years

The brand capitalized on China’s mature e-commerce environment to create brand awareness. They used online-focused marketing strategies that include WeChat-based CRM as well as content marketing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9BDAFAD2F92A427086A0BC046AA3F225&url=https%3a%2f%2ftechnode.com%2f2019%2f12%2f27%2fcosmetics-upstart-perfect-diary-offline%2f&c=7903655059187415085&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment