IT can also help create an automated system for this process, such as connecting a point-of-sale system or CRM to your VoC software platform via an API. Automated this process can make it so that you ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F03FB46B7A84160BD399353F8B3A051&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fstrategy%2fthe-one-relationship-that-determines-the-success-of-your-voc-program-02271651&c=13562582733346824080&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment