CXM is often confused with customer relationship management (CRM). CXM is a methodical framework that seeks to understand, analyze, and enhance customers’ experience as they progress through the ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A402EB5153A4A4E8441433303C35675&url=https%3a%2f%2fwww.digitalistmag.com%2fcustomer-experience%2f2019%2f12%2f26%2fgrowing-importance-of-customer-experience-management-06202092&c=3357490084696764451&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment