So why do so few companies currently measure and utilize data and reports from their webinars? Our research has shown that while 78% of marketers say integrating webinar analytics with their CRM and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=51336591A61346C29BA302B4BF816145&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2farticles%2finteractive-marketing%2fthe-changing-role-of-webinars%2f&c=16823136081721404371&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment