امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 31, 2019

Business and Technology: 5 Ways Tech Can Seriously Boost Your Business

You work with more people than ever if you run an online business. The problem is keeping all your contacts organized. A CRM package will allow you to store information about all your customers. All ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C76CD24538542228543163A1E57CDB8&url=https%3a%2f%2fwww.abc-7.com%2fstory%2f41507204%2fbusiness-and-technology-5-ways-tech-can-seriously-boost-your-business&c=5064834950253124657&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment