امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 30, 2019

The Personalization Shift: How To Take Technology From Creepy To Valuable

You need one source of truth for all customer-facing staff, and that's often your CRM. How can you deliver on this need? Let me share with you how businesses like my company -- a sales enablement and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8F03FB46B7A84160BD399353F8B3A051&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinessdevelopmentcouncil%2f2019%2f12%2f30%2fthe-personalization-shift-how-to-take-technology-from-creepy-to-valuable%2f&c=15822405465096685758&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment