امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 31, 2019

Mobile Payments Today unveils the top 10 most read articles of 2019

Since 2015 he covered a range of technology stories for the ECT News Network, which includes the E-Commerce Times, TechNewsWorld, LinuxInsider and CRM Buyer, writing about cybersecurity, artificial ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=55E30145B39C43958CEB735506C21183&url=https%3a%2f%2fwww.mobilepaymentstoday.com%2farticles%2fmobile-payments-today-unveils-the-top-10-most-read-articles-of-2019%2f&c=7819459281743028047&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment