Since 2015 he covered a range of technology stories for the ECT News Network, which includes the E-Commerce Times, TechNewsWorld, LinuxInsider and CRM Buyer, writing about cybersecurity, artificial ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=55E30145B39C43958CEB735506C21183&url=https%3a%2f%2fwww.mobilepaymentstoday.com%2farticles%2fmobile-payments-today-unveils-the-top-10-most-read-articles-of-2019%2f&c=7819459281743028047&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment