امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 28, 2019

5 simple new year's resolutions that'll pay big dividends in 2020

Truly mastering your phone’s potential can help you work more effectively on-the-go and save you hours of desk time. In addition, with mobile CRM and transaction management, you’ll be more responsive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=51336591A61346C29BA302B4BF816145&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2019%2f12%2f27%2f5-simple-new-years-resolutions-thatll-pay-big-dividends-in-2020%2f&c=14968583255818588039&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment