امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 31, 2019

111 Named "National High-tech Enterprise" by the Government

111 has an R&D team of over 300 people, which has developed proprietary applications, including client relationship management (CRM) systems, data analytics solutions, precision marketing, and supply ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=55E30145B39C43958CEB735506C21183&url=https%3a%2f%2fwww.erp-spain.com%2fprnews%2f18087%2f111-named-national-high-tech-enterprise-by-the-government&c=837825950446649164&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment