امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 12, 2019

Four Digital Marketing Trends Poised to Disrupt in 2020

UK-based clothing company Superdry is using AI email personalization through Phrasee to boost their ROI. These chat, CX and CRM examples illustrate AI productization. Digital marketers can now deploy ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89AD56CBAA244B8FB9D6B7732586E57C&url=https%3a%2f%2fwww.prophet.com%2f2019%2f12%2ffour-digital-marketing-trends-poised-to-disrupt-in-2020%2f&c=8361523091493424780&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment