امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 11, 2019

How Payments Provider Afterpay is Converting New Users Into Engaged Customers

“As our user base continued to grow on an exponential basis, we sought a partner that could help us offer our customers a personalized user experience at scale with active and timely engagements,” ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0594DF5591604535A382C6B549CE251F&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2flifestyle%2fpayments-provider-afterpay-converting-users-210715494.html&c=17672305002297358985&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment