امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 26, 2019

Europe should adopt open source as a ‘digital sovereignty enabler’, says SalesAgility

SalesAgility, a specialist in delivering open source CRM software solutions worldwide, is calling for Europe to adopt open source as an enabler and catalyst for digital sovereignty and data privacy as ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A402EB5153A4A4E8441433303C35675&url=http%3a%2f%2fwww.tuxmachines.org%2fnode%2f132178&c=16701521072446618787&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment